Verzending en bezorging

Verzendkosten

Uw bestelling wordt GRATIS verzonden vanaf €39,00.
Bij bestellingen onder dit bedrag berekenen wij een bijdrage van €4,95 verzendkosten.

Levering

Uw bestelling wordt met pakketpost of Post NL verstuurd.
Wij verwachten dat uw bestelling binnen 1 tot 3 dagen wordt afgeleverd. Indien het langer dan 3 dagen duurt nemen wij contact met u op.
Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de maandag daarop in behandeling genomen.

Heeft u na 7 dagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mocht het product zijn uitverkocht dan nemen wij contact met u op. U heeft dan uiteraard de mogelijkheid de bestelling te annuleren.

Betaling

Betaling van uw bestelling kan op twee manieren:

– Contante betaling bij het afhalen van uw produkt bij Gorssels Kaashuys & Wijnkooperij in Gorssel.

– Betaling via deze online webshop middels iDeal en Creditcard.

Kiest u voor deze betaalwijze dan betaalt u het gevraagde bedrag online via uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Gorsselskaashuys & Wijnkooperij ontvangt van de bank bericht dat de bestelling is betaald.
U kunt betalen met iDEAL als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank. Overboekingen kunnen 2 tot 10 dagen in beslag nemen.
Als u een betaling plaatst maar de betaling mislukt dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. De foutieve order wordt dan als annulering beschouwd.

Betaalt u via iDeal dan worden uw betaalgegevens veilig verwerkt door onze betaalprovider Mollie. Wij garanderen dat uw gegevens niet aan derden worden verstrekt.

Bevestiging van uw aankoop

Wij bevestigen uw aankoop met een bevestigingsmail. Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, adviseren wij u uw junk- of spambox te raadplegen om te controleren of deze niet onverhoopt daar in terecht is gekomen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, informeren wij u over de verwachte levertijd.

Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling per email annuleren indien deze nog niet naar u is verzonden.

Verkeerd afleveradres opgegeven

Indien u het verkeerde adres heeft opgegeven, dan kunt u contact met ons opnemen. In het geval dat uw bestelling nog niet verstuurd is, kan het afleveradres aangepast worden.

De status van uw zending

U kunt contact opnemen met info@wijnkooperij.nl dan informeren wij u over de status.

Retourneren

Gorssels Kaashuys & Wijnkooperij neemt geen artikelen retour.

Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen uw order met zorg uit te voeren, kan het voorkomen dat er in het proces een hapering is opgetreden. U kunt uw klacht dan op verschillende wijzen bij ons melden maar bellen is het meest helder voor beide partijen.

Schriftelijk:

Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk en zend deze per post naar: Gorssels Kaashuys & Wijnkooperij, Hoofdstraat 42, 7213 CX Gorssel. Of meld uw klacht via ons emailadres: info@wijnkooperij.nl.

Telefonisch:

Wilt u liever telefonisch contact dan zijn wij tijdens openingstijden bereikbaar via 0575-472500.

Bezoek:

Natuurlijk kunt u met uw klacht ook terecht in onze winkel. Wij staan u dan graag persoonlijk te woord om samen met u tot een oplossing te komen.

Privacy

Ten behoeve van de afhandeling van uw bestelling hebben wij een aantal persoonlijke gegevens nodig. Deze gegevens worden opgeslagen in ons bestand. Wij wijzen u erop dat deze gegevens alleen worden gebruikt voor de afhandeling van uw bestelling. De gegevens zullen niet worden doorverkocht, doorgegeven of voor andere doeleinden worden gebruikt.

Natuurlijk heeft u het recht om de opgeslagen gegevens in te zien. Een verzoek om inzage, correctie of om verwijdering van uw persoonsgegevens kunt u indienen bij Gorssels Kaashuys & Wijnkooperij, Hoofdstraat 42, 7213 CX Gorssel of per email via info@wijnkooperij.nl.

Uw gegevens zijn bij ons veilig. Wij hebben zowel technische als organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens veilig op te slaan.

Meningsverschil

Indien er sprake is van een verschil van mening en consument en ondernemer komen niet tot een overeenstemming dan zal het geschil worden afgehandeld naar Nederlands recht, maar daar is wijn niet voor bedoeld 🙂